Minőségpolitika

Üzletünk legfőbb célja a vásárlói elégedettségben való mindenkori maximalitásra való törekvés, ezért nagy gondossággal tekintünk a minőségpolitikára mind a forgalamzott áru-, mind a vásárlók kiszolgálásának ( ide értve a megvásárolt termékek házhozszállítása, a fizetési megoldások, az árucsere, stb.) minősége tekintetében.

Az általunk forgalmazott új áruk minden esetben gyártói cimkével, illetve az üzletünk saját cimkéjével kerülnek értékesítésre. A minőségük megfelel a gyártó által biztosított kifogástalan minőségnek, azonban munkatársaink a csomagfeladás előtt az új termékeket is átvizsgálják annak érdekében, hogy a vásárlóink ténylegesen kifogástalan termékeket kapjanak kézhez. Amennyiben ennek ellenére előfordul, hogy a kézbesített termék hibás, esetleg a szállításkor sérült, - a cimkék eltávolítása nélkül-, -az általános szerződési feltételekben foglaltak szerint- cseréljük, vagy visszatérítjük a kifizetett vételárat.

Az általunk forgalmazott használt áruk is kifogástalan, illetve jó állapotúak, tisztítva kerülnek hozzánk. A minőségi átvizsgálására nagy gondot fordítunk. Mind a beszerzéskor, mind az áru értékesítésekor, - a csomag összekészítésekor- átvizsgáljuk a terméket, hibás, hiányos, sérült, nem tisztítható, illetve nem tisztított termékeket nem forgalmazunk. Amennyiben az áru kézhezvétélekor a vevő mégis  minőségi kifogással él, azt -a cimke eltávolítása nélkül- minden esetben figyelembe vesszük és az általános szerződési feltételekben foglaltak szerint cseréljük, illetve visszatérítjük a vételárat.

A csomagszállítás, valamint a bankártyás fizetési lehetőség kifogástalan minőségét a szerződéses partnereink szolgáltatásaiban nyújtott munkája és a minőségpolitikája iránti elhivatottsága garantálja.

Webáruház készítés